Jaki smartfon kupić?

Smartfon to urządzenie, z którego w obecnych czasach korzysta prawie każdy z nas. Współczesne telefony to prawie mini komputery, które różnią się między sobą wieloma cechami: baterią, wyświetlaczem, wydajnością, aparatem, pojemnością pamięci itd. Kwestia wyboru odpowiedniego smartfona wcale nie jest taka prosta jakby się mogło wydawać. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę przy zakupie?

Wielkość wyświetlacza

Najlepiej postawić na smartfon o dużej średnicy ekranu. Większość smartfonów posiada wyświetlacze o średnicy od 5 do nawet 7 cali. Producenci zmniejszają też coraz bardziej ramki wokół wyświetlaczy. Warto zwrócić też uwagę na tzw. notch, czyli specjalne wcięcie umieszczone w górnej części wyświetlacza, gdzie znajdują się różne czujniki czy aparat do selfie. Jeśli ktoś dba o stylistykę, to warto wziąć to pod uwagę.

Aparat w smartfonie

Warto zauważyć, że na nie tylko rozdzielczość matrycy podawana w Mpix wpływa na jakość zdjęć. Ważna jest także jasność obiektywu czy wielkość matrycy. Dobry aparat to również szybki autofokus i automatyczna stabilizacja obrazu. Na rynku dostępne są też smartfony z podwójnym aparatem. Jeden jest szerokokątny, a drugi zazwyczaj wyposażony jest w zoom optyczny.

Powiązane wpisy

Polecane

Meble biurowe jako wizytówka firmy

Niezależnie od tego, czy firma zatrudnia trzy, czy trzysta osób, meble biurowe są ważnym...

Wyjazd do opieki w Niemczech?

Wysoka inflacja sprawia, że nasze dochody w złotówkach warte są coraz mniej i coraz...

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów?

Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów to najczęściej wybierany sposób ewidencji księgowej przez małe firmy,...

SEO Agencja – wybierz z głową!

Pozycjonowanie to najważniejsze działanie marketingowe w sieci, które w dobrych rękach potrafi zupełnie zmienić...

4 najczęstsze błędy popełniane w trakcie projektowania biur

Projektowanie biura to zadanie do którego należy podejść mając wyrazistą koncepcję układu wnętrza. Nie...

Sposoby na skuteczną promocję sklepu internetowego

Istnieje wiele sposobów promowania nowego sklepu internetowego. Z powodzeniem można wykorzystać reklamy w wyszukiwarce...

Sprawdź również